kommentarsvar på de kommentatorer som inte har blogg!

Världens "bästa" Carole, på ditt svar på ska vi älska så ska vi älska till Buddy Holly;

2. Haha, och du tror inte att jag har fått Camp Rock så det räcker och blir över här?! Alla tre är helt galna i det.

4. Men du vet, Taylor Lautner, Jacob i Twilight! Sen så förstår jag inte riktigt, resten, vadå "tyvärr väljer jag INTE Gessle heller eftersom jag inte gillar honom alls", mejkar ju ingen sense alls.

8. Säg inte att Michael är den snyggaste i hela världen.

Världens "bästa" Carole, på ditt svar på svarta linjer, det är allt jag ser;

Hahaha! Men det är typ som att ibland så kan man gilla en låt, och så när man ser mänskan som sjunger den så förstör det allt. Typ som med Ayo Technology, jag gillade inte låten innan, men jag gillade den ännu mindre när jag såg att han som sjunger sig ut som Fredrik Reinfeldt.

Jahapp. That's it. Carole hela tiden, och så Linda-Marie som har egen blogg. VAD ÄR DETTA?! Jag går in på bloggen, ser att jag har sex nya kommentarer. Och fem utav de sex, är Carole som har tryckt på skicka-knappen tusen gånger. Snacka besvikelse.


Kommentarer
Postat av: Carole

Men vad du märker ord! :-)



Ja TYVÄRR väljer jag inte Gessle, eftersom man skulle välja någon av dom, och du älskar Gessle så jag gissar att du föredragit att jag valt honom istf ingen. Därav TYVÄRR. Tyvärr för dig, Yeay för mig :-)



Och citat-tecknen över bästa?? Dom förstår jag inte riktigt....? Jag skrev inga sånna? He he he....



Besvikelse? Nä nu blir jag ledsen i ögat! "jahapp. thats it? Carole hela tiden?...." He he he Nä hörrni alla andra, skriv massa kommentarer nu så jag slipper göra Rebecka besviken med att bara jag skriver!!



Och Michael snyggast? Jo absolut! Ställer man honom dessutom bredvid Gessle.....ja herregud, då blir han en riktig 10000 poängare som slår alla killar i världen tillsammans! (fast det gör han utan Gessle bredvid också) :-)

2010-09-22 @ 07:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0