hohohohoho

Visst att jag är husets största Gessle-fan, och inte håller med för fem öre, men det här är humor på hög (om inte högsta) nivå. Jag avlider. Hahahahhahahahahahahhahahahahhahahahhahhahhahahhahahhahah.

Det som göms i snö kommer upp i tö. Och om vi bortser från alla sommarturkar, mygg och allt svett så finns det värre saker. En av dom är Per Gessle, som tror sig vara någon jävla björn som tycker det är naturligt att gå i vinteride för att sedan komma ut på sommaren och skrämma slag på alla normala människor. Att han fortfarande kan leva på sin musik är för mig en ren och skär jävla mystifikation!

När det är sommar verkar det vara någon slags vetenskaplig regel att lyssna på samma gamla akustiska föroreningar med tjejiga "chalalala"-refränger. Svenskar är helt enkelt så dumma i huvudet och väljer därför låtar med en föga lyrik och en mångfald nynningar, för att dom är så förbannat jävla korkade att dom inte kan sjunga med till någonting annat. Men vet ni vad som är det största mysteriet med Gessle? Att han är 48 år gammal och sjunger som en tjej. "Chalala nananana" HÅLL KÄFTEN.

Ser ut som en idiot gör han också. 48 år gammal, blonderar håret och solar solarium. Det är sånna som han som gör så att jag hoppas på att cancerforskingen stannar i utveckling så den där jävla solariumssillen dör någon jävla gång. Jag skiter fullständigt i cancer, aids, engla, källsortering och allmänt hyfs - så länge den där himla gitarrplinkande fåntratten får fortsätta sjunga.



Hahahahahahhaha! Har jag någonsin läst nåt så roligt? Jag tvivlar på't. Stackars Gessle.

 <---- Solariumsill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0