det har gått sönder ungefär en porslinsaffär

Tjolahopp! Precis hemkommen från en jätterolig kväll hos Lisa. Vi började på M'n'Ed's och åt pizza, sen åkte vi hem till Lisa. Hon öppnade presenter, vi åt cupcakes, och sen kollade vi på The Invisible. Den var faktiskt jättebra, den filmen. Sen fick jag skjuts hem av Lisa's pappa, så nu hade jag planerat att läsa ut Harry Potter-boken (alltså lol) innan jag somnar, men så kom jag på att det glömde jag i bilen. Så det vart det inget av. Funderar på att köpa en scrapbook och göra en Canada-scrapbook. Lär ju behöva börja nu isåfall. Ska kolla runt lite. Måste komma på hur man gör först. Och framkalla bilder. Vilket språk ska jag skriva på i den? Vad ska den heta? Lisa fick en scrapbook av Jenny idag. Älskar såna. Jag måste göra en. Vore grymt att ha.

Nu ska jag gå och lägga mig och skriva i min dagbok. Imorn är det blues monday, wohooo! (Vi slutar en timme tidigare. Vad jag nu ska med det till.) Gödnachten



Fråga inte varför bilden är störd, vetefan vad som hände med min kamera ikväll. Som tur var så var inte alla andra kameralösa. Mer bilder kommer imorn!

Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

Sv: Ah, det är bättre idag, har fått byta från ispåse till kallt vatten i skål, antar det är en förbättring... Usch vad jag stör mig, bara så klantigt gjort, att tappa en sån jävla ostboll i fritösen, så oljan skvätte upp :( förhoppningsvis blir det självläkt snart, men jag kommer nog få ärr. men det kunde ju varit så mycket värre, ansiktet eller så, så jag är bara tacksam att det tog där det gjorde <3



Haha, det verkar ju kul over there iaf ;) OH! Damn, kör hårt! Haha, njaa, jag bor i skåne, det låter inte helt likadant, men whatever om han både liknar och pratar som honom! GO FOR IT! :D



Nej, jag fattar inte, och massa Filip & Fredrik-saker, :O Hur kan folk vilja bli av med det? xD <3

2010-09-27 @ 12:58:26
URL: http://lindamariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0