wooowwww..

..som Matteo säger hela tiden. Jag har en ny favvokusin; Matteo är typ världens roligaste. Han är bara elva, men om jag inte skulle se honom (för han ser ut att va typ.. mindre än elva i alla fall), och bara skulle höra han prata och så, så skulle jag lätt tro att han var minst lika gammal som mig. Maria kallar han för en gammal själ.

Har suttit och spelat kortspel med ungarna hela dagen typ, förutom att jag och Maria åkte till H&M och IKEA. Tema svenskt, typ. Skulle fråga om jag kan jobba på IKEA, men det glömde jag. Får åka dit snart igen och fråga. Köpte i alla fall Marabou-choklad och Ballerinakakor. Alltså, jag kommer inte kunna äta på typ tre dagar. I det här huset äter man, det är så det funkar. Till lunch åt vi värsta middagen typ, med kyckling och ris och kycklingsallad och hela tjotaflänget, typ allt som går att göra med en kyckling. Sen fick vi brownies till efterrätt. Sen åkte vi till IKEA, och jag åt lite av min choklad och kändes som att jag skulle spy. Då var det pizza till middag, ohmygod. Höll på att dö. Men då skulle vi ha världens största kanelbullar från IKEA till efterrätt!!!!!!!!! Satt man inte svälter liksom. Nu har alla gått och lagt sig typ, Maria kollar på tv i sitt rum och jag läste precis ut den där jädrans Harry Potter-boken, hehehehe. Ska börja på The Other Boleyn Girl nu.

Jag kommer få ett nervsammabrott vilken sekund som helst känner jag. Det är så himla mycket att tänka på hela tiden, måste fixa det, måste säga det, måste komma ihåg att göra det, kom ihåg att äta, kom ihåg att fråga om det, hujedanemig.. Kommer sluta med att jag åker hem härifrån i december och tänker på planet, "OJ SHIT, GLÖMDE BORT ATT SKAFFA KOMPISAR MITT BLAND ALLA KOM-I-HÅG-LAPPAR." Grejen är att det är så mycket att göra hela tiden, att jag bara skiter i allt, så inget blir gjort. Jag har haft tusen grejer att göra, och det känns som att jag inte har gjort en enda. Det är nog sant också, för jag glömmer bort vad sjutton det är som jag måste göra, för att hjärnan blir överbelastad. Det är en sån där skjut-mig-snälla-situation.


Jättebra bild utanför huset mitt i natten. Jättebra. Superkamera jag har. Himlen var alltså knallorange när jag tog kortet. Hur i hela friden kan den possibly ha blivit blå på kortet? Bara undrar liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0