Trettonde oktober 2010

Hahahahahahaha. Det sas en grej på juridiken idag som beskriver min spanskalärare så klockrent. Jag satt och jobbade med mina kompisar Suekuen och Jason. Så berättade Suekuen, som går i min spanskagrupp och min sånggrupp, att han skolkade från spanskan idag och att han behöver en ursäkt till mr Kent imorgon.

Suekuen: I didn't go to Spanish class today.
Jag: Yeah I know, mr Kent was asking for you. I made the mistake to tell him that I saw you in vocal tech, so he knows you were skipping, hehe.
Suekuen: Ah shit, I'm gonna need an excuse for him tomorrow then. What should I tell him?
Jason: Tell him you met this pregnant woman on the way to Spanish class and she was in labor, so you had to take her to the hospital.
Suekuen: He's gonna want a note from the woman.

Varje gång man kommer sent (dvs inte sitter ner på sin stol när klockan ringer, att vara på väg att sätta sig ner gills inte) så måste man ha en lapp med sig från den personen som är anledningen till varför man var sen. Om det var en lärare som pratade med en efter att klockan ringde t.ex. Om det inte var en person som gjorde att man var sen, typ som att man bröt benet på vägen, så gills det inte. Har man ingen lapp så gills det inte heller. Jag garvar som en stock varje gång jag tänker på vad Jason och Suekuen sa.

Morfar; Det känns jättebra där uppe! Fast det säger ju i och för sig inte så mycket, eftersom att det bara känns som vanligt. Ska det kännas som en tom kontainer? Hej på dig lilla torsken, ha det så bra i hufvudstaden!


Jag hittade en inglasad viking på en stuga mitt i skogen. Egentligen på Skandinaviska centret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0