little girls from Sweden dream of silver screen quotation

http://www.asienguiden.se/thailand/bangkok/mbk/ .................... tror jag kommer trivas i Thailandet asså. 40 spänn för att gå på bio. Eeeeeeeeeeeeeeehhhhhhh...................................... :DDDDDDD  Två månader och elva dagar kvar!!!!!!

HEJ MORFAR. Nu morfar, så ska jag guida dig genom hur man kommenterar här. Jag tror nämligen inte att du läser bloggen förrän jag ser det med egna ögon, så du måste kommentera för att bevisa det. Först så går du in på Beckie's Garage, vilket jag antar att du redan vet hur man gör (om du inte har ringt typ akut-dator-hjälp varje gång dvs). Sen under varje inlägg så står det "Kommentarer (3)". Det betyder att det finns tre kommentarer på det inlägget. Då trycker du på "Kommentarer (3)". K? Hänger du med än så länge? Då poppar de där tre kommentarerna upp, som ur luften! Magiskt va? Okej, så då skrollar du ner (dvs, du klickar på den långa gråa saken längst till höger på datorskärmen och drar den nedåt), och så ser du ett vitt fält som man kan skriva i. Då skriver du morfar i rutan som det står "Namn" brevid. Och sen så skriver du kommentaren i fältet. K? Gött, då kanske jag kan få en mer kommentator än mamma som spammar minst tre stycken på varje inlägg! (Jag antar att det är mamma som har spammat tre stycken på varje inlägg, för mänskan skriver inte vad den heter så det står bara Anonym. Men vem annars skulle skriva "säg hej till morfar!"?)

Och nej, min morfar är inte så retarded som jag får han att framstå som. Det är nog snarare jag som är så retarded som jag får mig att framstå som. Morfar, retarded betyder efterbliven.

Kommentarer
Postat av: Morfar

Jag tror lilla Rebecca har råkat ut för en brainstorm,eller vad tror du själv känns det bra där uppe ?? Hej på dig lilla Bettan ha det så bra over ther.

2010-10-13 @ 13:57:27
Postat av: Carole

He he he...jättekul att du förklarar för morfar så ingående hur man gör och även översätter engelskan åt honom....Jag tror han kan mer än ni andra tror! Eller hur Torsten!? ;-)



Men alltså....40 spänn för att gå på bio??? Du funderar väl inte allvarligt på att gå på BIO i Thailand??? Det är ju mycket mer intressant vad en öl eller en drink kostar!! Eller...ehh nähä....du var ju inte 18 nä....och din mamma läser det här....oops.....

2010-10-14 @ 13:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0