Elfte oktober 2010

Godmorron, godmoooorron! Vaknade upp med världens rivsår på låret. Jag haltar, så allvarliga är dem. Tror jag måste amputera, men jag måste göra det själv för jag kan inte hitta telefonen att ringa ambulans (Maria och ungarna är downstairs men vadåra, jag har kanske tappat rösten också så kan inte ropa på dem), och den enda kniven jag har är en sked. Undrar vad jag har gjort i sömnen.

Idag är det thanksgiving och vi ska som sagt hem till Emanuels päron och käka kalle-kalle-kallekon. Gööööööööööööttttttttt! Göttast av allt är att det inte är nån skola idag.

Kommentarsvar:

Mamma; Nej, jag ska inte ta bort någonting. Nej, jag kan inte ringa nån och fråga om pappret för att jag har inte någons nummer i min spanskagrupp.


Jag hittade en dalahäst på en parkering. Han sa att han hette Rackarn, som Ronja Rövardotters häst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är sjuk...

2010-10-11 @ 20:37:33
Postat av: Anonym

...och förresten läser till och med din morfar bloggen...säg hej till morfar! Du kan ju försöka lägga ut instruktion hur man kommenterar och se om man kan lära gamla hundar sitta!

2010-10-11 @ 20:39:17
Postat av: Anonym

http://www.asienguiden.se/thailand/bangkok/mbk/

kan du ju kolla på...

2010-10-11 @ 20:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0