The Troop - The Prisoner in Lakewood

Bon matin mes chers amirs! Sitter och lyssnar på epic musik i form av Melody Club, Lena Behå och Shakira. Igår var det fredag hela dagen lång och jag var på inspelningen av The Troop. Kom dit efter att ha sprungit runt vilse någonstans i ett ställe kallat Maple Ridge med Joanna och Jenna ett tag vid elva. Fram till klockan tre satt jag, Joanna, Jenna, Alysha, Peter, Breanna, Cassy och Catey på våra stolar och gick på dass några gånger. Först då skulle vi vara med. Vi fick då gå ner till själva inspelningsrummet, där de hade satt upp en liten scen. Vi skulle vara publiken till en dansföreställning som en av huvudpersonerna hade satt upp i skolan. Vi skulle först stå och prata med varandra innan föreställningen börjar. När dansarna sen kommer upp på scen skulle vi skrika och klappa och bete oss som min syrra på en Justin Beaver-konsert typ. När dansarna sen börjar dansa, och vi ser att en av dansarna inte kan dansa och har sönder en stol som står på scen, så ska vi se förskräckta ut. Det visar sig nämligen att den dansaren egentligen är ett monster som kan "klä ut sig" till en mänska. Så då kommer de andra två huvudrollerna och svingar sig i en gardin typ och landar på monstret! Då ska vi först se förskräckta ut för att vi tror att han har dödat tjejen, men sen fattar vi att det är ett monster och börjar klappa och skrika igen. Typ. Första gången då vi skulle se förskräckta ut hade jag lite problem med att hålla masken. En kamera var nämligen upptryckt typ en decimeter från mitt ansikte. Hur nära den närbilden vart vet jag inte och är inte säker på att jag vill veta heller, men jag vet att det kanske, förmodligen, kommer vara med i programmet. Kul. (Ja, faktiskt, vadåra........)

Sen fick vi gå tillbaka och ha paus i sjuttioelva timmar, så under den livstiden sprang jag, Jenna, Joanna och Alysha fram och tillbaka till snackstältet typ två gånger i minuten, minst. Råkade paja några konstiga kakor, skulle bara ta en kaka, och trodde att de var hårda, för, liksom, kakor är oftast hårda, och de såg hårda ut. Men det var dem inte, så jag pajade allihopa för att jag vart så chockad när fingrarna bara sjönk in i kakan att jag flängde ut med handen över de andra också. Hoho. Sen fick vi i alla fall vara med igen. Vi skulle göra exakt samma saker, fast denna gång skulle en gubbe tränga sig igenom publiken fram till scenen också. Han trängde sig precis brevid mig, så det är mig han knuffar åt sidan, ohohoho. Kommer va med i det där programmet så mycket att jag kommer automatiskt bli inofficiell huvudroll.

Frågade när det kommer visas, hon sa om ungefär tre månader gissar hon i Canada. I andra länder ska jag kolla på hemsidan sa hon.

Nu ska jag sova sååå feeeett med mycket, fast nä för måste gå från huset imorn bitti klockan elva. Ska åka hem till dem där svenskarna. Bonne nuit!

Man fick inte ta med varken mobil eller kamera in på själva inspelningsplatsen, så de här bilderna kanske inte är sådär jätteintressanta..


Rummet vi statister fick hänga i


Joanna, Alysha, Jenna


Hittade Eyjafjallajökull utanför snackstältet


Joanna och Alysha i vårt nya hem, Villa Snackstältkulla


Peter, min KKK (Korta Korean-Kompis)


Epic bild på Jenna och Joanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0