saminaminaehehwakawakaeheh

Blir helt galen pa att inte ha en dator! Jaja. Var i skolan idag och borjade med ett nytt projekt pa draman, monologer. Jag har valt en monolog ur Ingmar Bergmans "Persona", som jag ska framfora infor klassen om ett tag. Pa fredag ar det Halloween i skolan, da alla klar ut sig for skoldagen, och pa kvallen ar det Halloweenfest for ungdomar i en kyrka som jag och mina kompisar ska ga pa. Pa sondag ska vi ga trick or treat och sen antagligen ga hem till nagon och kolla pa film eller nagot.

Nu ska jag duscha och sen memorisera min monolog och gora spanskalaxa. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Carole

Om man läser dina inlägg högt så låter det som om man är med i radioreklamen om skavsjöholm-fast utan prickar: skavsjoholm ...den reklamen är kul, tror jag ska börja prata utan prickar, alltid retar det ju gallfeber på någon ;-)

2010-10-26 @ 20:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0