au beurre de cacao

Sådärja, nu tog jag äntligen tummen ur och duschade. Nu sitter jag och funderar på om jag skulle ta och ta tummen ur och klippa mina tånaglar för första gången sen jag lämnade Svea rike. De börjar bli i vägen.

Tare imorn. Nu ska jag skriva dagbok och läsa i min kära bok. Alla borde läsa The Other Boleyn Girl av Philippa Gregory. Jag vill börja läsa på The girl with the dragon tattoo också, men ska spara den till flyget hem till Stöckhölmen. Imorn blir det skola och förmodligen pjäs-framträdande på draman för hela slanten. Kul att man kan sina repliker.

Gotten nachten!



Canada har ett alldeles eget Småland



IKEA här är svenskare än Sverige itself



Som sagt.. de kanske tillochmed skulle kunna slå Jimmie Åkesson i en vem-är-den-största-svennebananen-tävling

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju inte skriva att tånaglarna är i vägen! Tänk om någon skulle få veta det!

2010-10-05 @ 20:34:42
Postat av: Anonym

Dumma unge!

2010-10-05 @ 20:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0