the cuckoo's nest

Ska snart dra till Ikea med Candace, tjohoooo! Fick ett sånt oerhört sug efter köttbullar och potatismos och lingonsylt, hahah! Ska köpa Marabou där också och så ska Darlene, Ken och Helen få smaka. Darlene och Ken är de jag bor hos, och Helen är tjejen från Taiwan som är en international student här. De hade aldrig smakat Marabou. Var lite av en chock, eftersom att alla jag möter som får höra att jag är svensk börjar alltid prata om Marabou, och om hur de blev helt frälsta när de åt den, haha. Det är rätt roligt att vara svensk här. För några dagar sen så satt jag i biblioteket i skolan med Jesse och Sheldon, och så kom det fram en kille som sa "excuse me, is it true that you're from Sweden?". Jag sa "...... yeees?" och han sa "that's so exciting!!!!!" och flina jättebrett och hoppade upp och ner av excitement. Hahaha!

Nu ska jag i alla fall dra till svennebananernas hemland (Ikea) och sen till SilverCity för att gå på bio och se Megamind med Candace.


Svennebananernas gudar


Kanadickernas gud (Megamind). Vems gud är snyggast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0