people everywhere, a sense of expectation hanging in the air

Dagens stora händelse; när jag höll på att bryta benet. Jag skulle hoppa in i duschen, då jag halkade på halkmattan (är inte dem till för att man inte ska halka?), och slog vänstra smalbenet hårt som in i helskotta mot kanten på badkaret. Visst, det gjorde ont (SOM F*****N!!), men mest paniktänkte jag "SHIT, NU HAR JAG BRYTIT BENET, MÅSTE ÅKA TILL SJUKHUSET, JAG SOM SKULLE LYSSNA PÅ ABBA HELA KVÄLLEN". Har inte brytit benet, men jag är övertygad om att det är en liten spricka i skelettet. Det gör så sjuhelvetes ont så fort jag lägger minsta lilla vikt på det vänstra benet. Jag som skulle åka skridskor imorn.


Hjälp, datorn vet vart jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0