Ingvar Kamprad Elmhult AB

Ganska gött ändå att klockan bara är åtta på morgonen än så länge i Sverige och man redan har haft fem läsare. Hehe.

Guuud vilken dag, helt slut. Nä. Har bara suttit och pysslat hela dagen. Pluggat lite (lite), rensat väskan, rensat skolmappen, och tvättat massa kläder. Rätt gött ändå. Darlenes pappa, Darlene och Kens son Michael och hans tjej Kate och deras hund Farley kom över på middag. Darlenes pappa sa så fort han såg mig, utan att veta vart jag är ifrån, "you must be nordic". Darlene sa då "how did you know that?!" och han sa "just look at her, she's so blonde! All those people from Finland, Sweden and Norway are superblonde". Om jag är blond, vad är då Axel (min kompis vithåriga lillebrolla) efter två veckor i Turkiet? Ja, vithårig kanske.. Captain Obvious i farten igen.

Nu är klockan alldeles för mycket, jag ska för tusan upp klockan fem imorgon bitti! Skolan börjar en timme tidigare än vanligt, halv åtta, eftersom att jag, smart som en myrslok, har joinat kören. GODNATT!


Axel efter några månaders vintermörker

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHA kul att min bror dyker upp sådär i bloggen, har du informerat honom om det?

Anyway håret blir inte blond efter tvp veckor i Tunisien, det blir snor gult! haha, så han ser ut som kalle på kaviartuben! Bara för att det var så himla viktigt att kommentera!

2010-11-18 @ 23:21:58
URL: http://nakoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0