Come Home

Tjoalahoppsansa! Fortfarande onsdag och idag har varit en lång, men rolig, dag. Är Remembrance Day imorgon, så är ledig, och idag firade vi det i skolan. Hade en assembly i stora gymmet där det sjöngs av kören och ett gäng soldater travade runt och skrek på militärspråk i kilt (tydligen så har soldaterna här kilt). En skotteman spelade också säckpipa. Vart jätteglad när jag såg säckpipan och kiltarna, älskar sånt! Jag och min dansgrupp dansade också, en dans till låten nedan. Ska lägga upp videon när den kommer upp på facebook. Det gick väl helt okej antar jag. Hade blivit bättre om vi hade fått ha strumpor på oss, eftersom att svettiga fötter + klistrigt golv = inte så bra för att göra massa piruetter.

Joinade kören idag i alla fall, längtar tills första practice som är på måndag! .......klockan halv åtta på morgonen. Varje måndag, onsdag, fredag och ibland torsdagar. Måste gå upp klockan fem på morgonen. (SHIT!) Är ju nästan så att det är onödigt att gå och lägga sig alls.

Nu håller jag i alla fall på att öva att stå på händer och dansen som vi gjorde idag och bakåtkullerbytt-liknande grejer som vi gjorde i dansen och piruetter (så lagom lätt med strumpbyxor på heltäckningsmatta) och sådant.


One Republic - Come Home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0