Caught up in circles, confusion is nothing new

Jag godkänner inte riktigt min moster Caroles namnval på mina eventuella kommande kusiner (som iof inte kommer komma men ifall att!); Vincent, Viggo & Sixten.

Eh.

Ursäkta? Dem är nästan lika illa som min syrras unge som tydligen ska heta Wåge. Man ba, va? Kan lika gärna döpa ungen till Åsne liksom. Åsne. Som en åsna. Som den där norska författaren, Åsne nånting. Åsne?! Men sen var hon ju norsk också.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen leta efter och förhoppningsvis hitta min bok så att jag kan läsa också. Hade en rätt så skum dag idag, hade kör och vocal tech på morgonen som vanligt. Sen så trodde jag att jag skulle iväg med kören på nästa lektion, vilken är spanska, så jag sa till mr Kent att jag inte skulle komma på den lektionen. Visade sig att jag visst hade spanska, men eftersom att jag redan hade sagt till mr Kent att jag inte skulle komma så kändes det ju onödigt att göra det. Så jag satt i cafeterian med Courtney tills det var dags att åka till Lougheed Mall med kören för att uppträda två gånger för vem som nu kände för att lyssna. Det gick fint, fick improvisera lite på de två låtarna jag inte kunde för fem öre. Det gick väl sådär, men jag överlevde skammen. Samma sak hände dock en timma senare, då vi var tillbaka på skolan och uppträdde inför lärarna. Men det gick fint. Klappade händer och gungade till höger och vänster för att gömma det faktum att min mun mimade något helt annat än vad de andra sjöng. Vi fick chokladklubbor och presentkort på Orange Julius (en juice/glass-bar), jag fick två presentkort för att.. jag vet inte riktigt. Mrs Sluyter gillar mig antar jag.


Gammal bild från "sminkrummet" (hemkunskapsrummet i min skola) på inspelningen av den där zombiefilmen

Kommentarer
Postat av: Daniella

Allt bra med dig? ;)

2010-12-07 @ 07:29:04
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: Carole

Det blir inga fler kids här inte, fast jag blir ju lite sugen nu för att du ska få den stora glädjen att använda de grymt fina namnen Vincent & Viggo, fast jag vill ju ha tjejer så det får nog bli Myra & Nikki :-) Jag tror det får bli fyrlingar nästa gång! Piece of kaka!!

2010-12-08 @ 21:16:16
Postat av: Carole

Det blir inga fler kids här inte, fast jag blir ju lite sugen nu för att du ska få den stora glädjen att använda de grymt fina namnen Vincent & Viggo, fast jag vill ju ha tjejer så det får nog bli Myra & Nikki :-) Jag tror det får bli fyrlingar nästa gång! Piece of kaka!!

2010-12-08 @ 21:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0