hjälp jag är en fisk

Heeeeeeeejsan! Vi (jag, mamma, Peter, Helene, Anders, Connor & Lena) har vart i deras "stuga" uppe i bergen i Hemlock i två dar nu, där vi gjorde typ ingenting. Badade i en pool typ. När de sa stuga, så såg jag framför mig en liten, trång stuga med brasa och två lössbitna våningssängar typ. Så kommer vi dit och det är en rätt så fancy tvåvåningslägenhet. AZUM! Imorn åker Theresa och ungarna till nånstans (kanske Toronto) för att gå på Theresa's brors bröllop, så då åker jag, mamma, Peter och Helene till Pender Island där min mammas morbror och moster bor. Hos dem ska vi bo i några dagar. Sen kommer vi hem därifrån på måndag, då sover vi här hemma en natt, sedan packar vi vårt pack och styr kosan mot Burnaby där mammas kusin Maria bor, där vi ska bo tills torsdag då mamma och Helene åker till Sverige, och jag bor vidare hos Maria i några dar till innan jag hoppar hem igen. Så, jag har ingen aning om nästa gång jag uppdaterar. Antingen imorn eller på Pender, annars på måndag. Jag skickar röksignaler om jag ser en späckhuggare!






Jag & Helene i poolen i Hemlock





Jag på balkongen i Hemlock



Tagen precis utanför lägenheten i Hemlock



På stranden här hemma



Anders på bryggan i Rocky Point Park



Där fanns det lite musslor om man är sugen



Det fanns lite sjöstjärnor också



Anders, Helene & jag åt glass i Rocky Point Park



Såna här skyltar finns det fler än människor i Vancouver



Huset jag bor i!



GOODBAJ, hörs innan Pender så ses om ett tag aj gäzz.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Nu tog du väl i lite grann? Det finns fler björnar än människor, inte fler skyltar...

2010-09-03 @ 17:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0