hjärnan satt mig i en jumbo och jag landade på Kennedy's mark

Go'morron! Vaknade inte nu (tack och lov), utan tio i tolv.................. vilket kanske inte heller är så bra. Whatever, har studiedag idag, så jäkla skööööönt så jag tror jag får fnatt. Har massa att göra i skolan dock, ska skriva en uppsats om Legally Blonde till juridiken, läsa massa historia och svara på massa frågor om det, och skriva en artikel om Vancouver till journalistiken. Skjut mig.

Tänkte i alla fall dra till något shoppingcenter idag.. Antingen Brentwood mall som ligger närmast där jag bor, men den är tydligen väldigt liten. Annars är Metrotown som är närmast och absolut störst, den är heeeelt galen. Ska kolla hur man åker till dem två och se sen. shoobre



Molle i nian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0