kann ingen sorg for mig, Goteborg

Anonym (mamma?): Jag klickade inte pa rutan med flit har jag ju sagt!! Sa dum ar jag inte.

Grejen med att jag inte bloggar ar att jag inte kan, eftersom att jag inte har nagon dator. Sa jag maste lana deras dator, men den far jag bara anvanda till klockan atta pa kvallen, da ungarna gar och lagger sig. Jag hinner liksom inte.

Idag spelade jag i alla fall upp min pjas infor ett fullpackat rum med elever och larare. Det var skitkul! Langtar till nasta projekt vi ska gora pa draman. Hade prov pa juridiken ocksa, tror att det gick helt okej faktiskt. Gott.

Imorgon ska jag jobba och pa fredag ar det inspelning av en zombiefilm pa skolan, dar jag ska fa spela zombie och bli sminkad av en riktig makeup-artist! WIIII! Fattar ni hur kul det kommer bli eller? Jag dor vad kul det ska bli att spela zombie.

Godnatt!

Jag pa Halloween;


Kommentarer
Postat av: Tomten

Då får du inte titta i en spegel för då drömmer du mardrömmar sedan, och det kommer bli ett trauma varje gång du ser en spegelbild av dig själv för resten av livet! Lite grann som Michael har det faktiskt.

2010-10-21 @ 08:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0