åttonde oktober 2010

Åh shit asså, tror jag smäller av! Jag är faktiskt uppe i tid! Förvisso typ en timme efter att klockan ringde första gången, men fortfarande i tid! Ahmagadd. Tror jag ska fira med en fiskäggmacka.

Mamma sa förresten att jag ska se exotisk ut på inspelningen så kanske jag får fler roller. Ska jag ha på mig hula-hulakjol och kokosnötter? Eller ska jag ha svensk folkdräkt på, eller massa stickade saker med älgar och gummor i folkdräkt på? Hmmmm........ Det blir en svår nöt att knäcka. De vill att vi ska ha på oss färgglada kläder, så jag tog det enda färgglada plagget jag hade, en grön långärmad sak. Ska försöka se så svensk ut som möjligt.

Heidoooooooooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0