Weasley is our king

Det här är ju hur ballt som helst! Har massa besökare varje dag, shiiit! Vartifrån kommer ni?!

Spelade upp min monolog på draman idag, det gick väl bra antar jag. Jag vet inte riktigt, jag är inte så uppmärksam på själva uppträdandet medan jag uppträder, det är som att jag drömmer så jag vet inte riktigt vad som händer och kan inte riktigt styra det heller. Men läraren spelade in det så jag ska få se mig själv imorgon. Sitter och lyssnar på min asgrymma pulsplaylist på Spotify och kollar på EMAs och önskar att det var Senior Sail ikväll också. Borde plugga men.. ja, ja, jag ska. Och nästa vecka är det Harry Potter som gäller!! Har väntat på den dagen sen den senaste filmen kom ut. Men samtidigt ska det bli så sorgligt, för efter del två är det liksom.. inget mer. Hejdå mina senaste tretton år liksom *vinkar*.


Ja juste, Senior Sail. Det är en dans som skolan har för alla grade eleven och twelves en gång om året. På en båt. Det är ungefär som balen i nian, utan mat. Jag åkte hem till min kompis Candace efter skolan där vi gjorde oss i ordning och sen körde hennes mamma oss till hamnen i downtown där båten väntade. Det var så himla roligt! Önskar att det kunde hända igen så mycket. Här är lite bilder från Senior Sail. Alla är snodda av Sheila.


Ligan. Från vänster till höger; Aaron, Jesse, Maddie, Lisa, Hannah, Jenny, Ariana, jag


Peter och Sheila. Sheila är egentligen typ en meter längre än Peter.


Massa folk


Taylor och Sheila




Candace, Taylor, Sheila, Peter, Cassy och Catey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0