All Hallows' Eve

Det var Halloween för typ två veckor sen. Jag är i nordamerika och när man firar något här, då firas det. Det var utklädning i skolan och tävling om vem som var läskigast, vem som var mest kreativ osv, det var dansuppvisanden och kören sjöng. Jag var pirat, Josh var.. en gubbe med gasmask, Lillian var hippie, Glenn var en dödsängel (sjukt läskig), och Colin var Oprah. På söndagen, på den riktiga Halloween (skol-Halloween var fredagen innan), var de trick-or-treating, fyrverkerier och filmtittning med Maddie, Amanda, Ariana, Lisa, Jenny, Meagan och Ryan. Vi kollade på How To Train Your Dragon, som handlar om vikingar som kämpar på drakar, och då satt alla utom jag och garvade åt konstiga grejer som vikingarna gjorde som för mig är helt normala. Här kommer lite bilder;


Allegra som Robin Hood


Freaky bild på Colin som Oprah



Glenn som en av fyra dödsänglar


Gruppbild på Jenna, Courtney, Ben och Peter. Sjukt lyckat.


Josh med gasmask. Jag var den enda som kände igen honom under masken.


Lillian som hippie


Lisa och mr. Sabo. De två plus Jenny var Blue Man Group. Sjukt bra. Mr. Sabo sa ingenting på hela dagen, och behöll den minen hela dagen.


Mr. Watts (min dramalärare) som vampyrjägare som blivit biten av en vampyr. Han hade vampyrtänder och röda linser. När han höll lektionen så hörde ingen vad han sa, alla var fokuserade på hans ögon. Och att han hade lite problem att prata med tänderna.



Mr. Sabo tar zebran Taylors diadem, går in i ett klassrum där en lärare håller föredrag för en klass, och sätter diademet på en i klassen som låtsas som att han inte märkte det. Läraren ignorerar mr. Sabo.


Ligan hemma hos Maddie. Från vänster till höger; Ariana som cowgirl, Maddie som elefant, jag som pirat, Jenny som cowgirl, Lisa som Blue Man Group, Amanda som vägarbetare



Ligan nästan fullständig, med Meagan och Ryan. Fattas bara Jesse och Sheldon.


Lisa och Amanda


Freaky


Ariana, Amanda, jag


Kolla Amanda.. dör..


Maddie, Ariana, Jenny, jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0