tsamina mina zangalewa, this time for Africa

Vet ni hur glad jag vart när jag såg att de hade en frys full av julmust på IKEA? Vet ni det? Ni kan inte föreställa er. Jag försökte förklara vad julmust är för mig för Candace och Lakita. Jag sa att julmust är Sverige på flaska. Typ.

Jaja. Nu ska jag läsa Kalle Anka i alla fall. Imorgon ska jag inte göra något speciellt tror jag, bara göra lite plugg och tvätta massa kläder och rensa ur min väska, kan behövas. Hittade en påse med vindruvor, två en månaders-gamla clementiner plus massa mosade tuggummin där i. Och juste, har inte tagit ut den där mackan än.

Godnatt!


Pumpskärning hos Malin, David, Katrina och Jens. Min Harry Potter-pumpa längst ner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du vara snäll och

1. städa väskan

2. inte tala om för hela världen hur slarvig du är?

2010-11-14 @ 17:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0