I'm an ordinary human instead of being a beautiful princess mermaid. I love that.

Ska det inte vara typiskt att håret är perfekt när man ska gå och lägga sig, och spendera en hel natt med att mosa frippan mot en kudde i samarbete med graviditeten? Jag vet inte med er, men jag tycker i alla fall att det är JÄVLIGT TYPISKT.

Mystery of the day; Okej. Jag ringde mamma ikväll, sen när jag la på så gick jag på toa. Och sen gick jag tillbaka till mitt rum och skulle hämta telefonen och sätta tillbaka den i laddningsmockajängen. Jag hittar inte telefonjäkeln, så jag finkammar hela mitt rum i jakt på den. En timme senare så går jag ner i köket och ser telefonen sitta i laddningsmockajängen. Hur hamnade den där?!

Jaja. Nu somnar jag snart. Ska upp om någon timme eller så, klockan är tio i elva och ska upp fem för imorgon är det kööööör klockan halv åtta. Godnatt!


Så här bra är min webcam

Kommentarer
Postat av: Carole

Ehhhh....nu vill jag ju inte vara ordpolis....men graviditeten??? Fast jag gissar att du menar gravitationen....men det blir ju så mycket roligare såhär när du får din stackars mamma att sätta morgonkaffet i fel strupe....he he he...

2010-11-17 @ 12:26:31
Postat av: Helene

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA GRAVIDITETEN? xDDDDD

2010-11-18 @ 19:14:07
Postat av: Anonym

Det är ju roligt att Carole tycker att saker är kul...men skrattar bäst som skrattar sist...

2010-11-18 @ 19:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0