Hedwig's theme

Sitter och lyssnar på de två låtarna här nedanför (finns det något bättre? Inte för att jag älskar Harry Potter, utan för att, liksom, det här är ju bättre än Beethoven (lol). Hoppas de spelas när jorden går under om ett och ett halvt år (<--- nej, jag tror inte på det), vore galet grymt) och ska plugga juridik. Fick tillbaka min evaluation på min monolog på draman, fick betyget 42,5/50! Wohooo!!!!

Idag på kören skulle vi öva på den tyska julsången igen. Då fick jag lära klassen hur man uttalar ä. Två stycken fick till det.

Nu ska jag skriva om notwithstanding clause, ultra vires, intra vires, reverse onus, och habeas corpus, så om ni ursäktar.............................................................................................................





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad för något sa du?

2010-11-25 @ 20:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0