don't stop, make it pop, DJ, blow my speakers up

HOLY CHEESUS! Jag har inte bloggat på år och dar, och så har jag de senaste dagarna haft över 40 besökare! Wooowww! Vart kom de ifrån?! Tre dagar i sträck hade jag 44, 44 och 46 besökare, sen droppade det till tre, hahaha. Hahahahahaha. Hahahahhahahhahahaha.

...

Sooo, anyways....... Nu funkar datorn igen! Det är förvisso lite strul med internet, men det är så gott som att något aldrig hände! Den blev ju infekterad med inte ett, inte två, utan 32 virus. Så ja, den var ju rätt stekt kan man säga. Men då använde jag för en gångs skull min superhjärna och fixade problemet (egentligen är min morbror hjärnan bakom verket, men vi låtsas att det var jag för jag är mycket snyggare, så det ser bättre ut utåtifrån sett. Typ som den där kinesiska ungen som sjöng nationalsången i Peking under OS, men ungen var tydligen för ful för att visas, så hon sjöng bakom ridån medans en sötare unge mimade på scen. Då är alltså jag den söta ungen som inte kan sjunga, och min morbror den fula ungen som kan sjunga).

Ja.

Jag har ju tusen grejer att berätta som har hänt under tiden som min dator bedrog mig, men det kommer när bilderna till de sakerna kommer upp. Just nu håller jag på att försöka packa upp och få lite ordning här på rummet, och har ännu inte hittat min usbsladd. Börjar misstänka att hunden åt den.

Jaja. Nu måste jag fortsätta, måste hitta den där sladden innan min mobil lägger av också, så jag hinner spara alla 684 bilder som jag har tagit sedan datorn gick sönder. See ya'll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0