Sankta Lucia

Om exakt tjugosju minuter är det Lucia! Woop woop! NEJ! GLÖMDE! Skulle ju åka och köpa glitter till håret idag! Aja, får ha Lucia på tisdag istället. Har suttit inne och fixat med grejer hela dagen, skulle ha åkt till Candace på kvällen och kollat på Twilight med henne och Gaby, men Gaby kunde inte så vi ska ta det imorgon efter skolan istället.

Luciatåget igår gick finfint, det var två stycken, det första började halv två och slutade typ tjugo i två. Sjukt kort. Nästa började egentligen klockan halv åtta, men vi skulle vara där vid fem bara för säkerhets skull typ. Det var meningen att börja vid sex. Åkte till Metrotown mellan de två tågen och dödade tid. Efter det första tåget så höll en av cheferna på Scandinavian Centre tal inför publiken (det kom faktiskt jättemycket folk, hur kan det finnas så många svennar här?), och då tog hon upp mig på scen mitt i talet och tackade mig för att jag har hjälpt till med lektionerna under tiden som jag har varit här, och så fick jag ett julkort som spelar när man öppnar det, 50 dollar och ett halsband!

Nu ska jag borsta tänderna, ta på mig pyjamasen, städa bort halva resväskan som ligger på sängen osv. Goder afton!


Hahahahahaha, den här bilden är så rolig! Ser båda ut som att vi ska kissa på oss. Jag och min halvsvenne/halvkanadick-kompis Katrina.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så mysigt med Lucia. Har du varit Lucia någon gång?

2010-12-13 @ 14:46:21
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0