you're just another brick in the wall

Igårkväll kollade jag och Molle först på Sweeney Todd, vart lite uppskrämda, och sen för att skrämma upp oss lite till så satte vi på Mean Girls. Gud, vad jag älskar den filmen. Regina George in ma hat forevah liksom.

Två sista dagarna i Sverige på ett halvår, vad gör man? Jo, man jobbar!!!!!! I alla fall om man heter Rebecka Bohlin och är smått dum i huvudet som säger till chefen att man ska visst jobba tisdag och onsdag. Ingen återvändo. Nu ska jag käka upp mammas födelsedagschoklad och fixa till mig. Gooooodbaj!

Gissa om jag älskar den här filmen. Bisarr nästan-medeltidsfilm med mina favoritskådisar och min favoritregissör i en och samma smet. AWESOME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0