REJECT

Nu har man precis vaknat (klockan är elva vadåra) och ätit frukost, ska borsta tänderna och sådär och sen ska vi tydligen åka till nån sjö och bada, njaaaa. Vi får väl se, vattnet är kallt och maneter är ekkliga.

Igår gjorde vi inte direkt något speciellt. Jag, mamma, Anders, Lena och Helene cyklade till Rocky Point Park och kollade på tidvattnet, som var för segt för att man skulle kunna se någon skillnad. Men så såg vi en säl! Såna har man inte sett utanför Skansen liksom. Sen åkte vi lite senare på dagen till en annan park och såg en till säl, och så massa kineser som fiskade krabbor.

De dagar jag inte har skrivit på kommer jag faktiskt inte ihåg vad vi har gjort.. Det enda jag minns är att vi kollade på Avatar. Det var typ det minst intressanta vi gjorde på hela dagen, och det enda jag kommer ihåg.

BILDBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMBBBBBBBBB



Lena, jag, Anders, Connor & Helene på en stor späckhuggare



Jag och halva Teresa i skogen efter Lynn Canyon Suspension Bridge



Japanska totempålar



Gasklocka



Connor, Lena, Peter, jag & Anders



Jag & Helene vid gasklockan igen



Ball fontän och en båt och lite segel



Helene, Lena, Anders & jag tog en liten spontantripp till Amazonas häromdagen



På en strand efter Lynn Canyon Suspension Bridge



Jag hittade ett fult lejon i Chinatown



Kinesisk trädgård


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0