ki-aa-nu

Hola friendos! Sitter och kollar på filmen Juno som går på teve, roligt för att den är inspelad här i Vancouver, så jag känner igen mig på vissa ställen. T.ex. en scen där Juno och hennes kompis Leah är i ett shoppingcenter, där känner jag igen mig eftersom det är i Metrotown. Skitbra film i övrigt. Plus att nu i eftertexten så såg jag att den var inspelad i Burnaby, alltså där jag bodde upp till för ungefär en vecka sen. Tyckte mig känna igen huset som de bor i, kanske jag gör också.

Såg precis en reklam för Nutella också. De framställer Nutella som världens nyttigaste pålägg med kalcium, äkta kakao och nötter. Yäää. "Start every day with Nutella, start every day with calcium. Fuel the day."

Har gjort absolut ingenting idag. Gick inte utanför dörren. Planen var från början att jag skulle åka skridskor med Sheila, Peter och Taylor. Men det vart inte av. Imorgon blir det i alla fall någon Lush-grej på morgonen med Sheila, Taylor och några fler antar jag, sen ska vi traska runt på Robson Street och sen på kvällen blir det kanske bio med Jenna.


Naomi bowlar


Lisa bowlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0