Alas my love you do me wrong to cast me off discourteously

Nu, mina damer och herrar, har gårdagens frånvaro utav John Blund gjort sig påminnd och jag tror jag dör av trötthet vilken hundradels sekund som helst! Imorgon är det ingen kör *buhu* och ingen dans *buhu*, ingenting faktiskt. Jo, just det, spanskaprov. HOHO, lär ju gå som smort!

Beckie has left the garage

P.S.
En sak har Jenny och Sheldon och prinsessan Diana gemensamt; de är skillade på att tajma.


Princess Diana behövde en powernap


Det gjorde Jenny och Sheldon också mitt under Senior Sail

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gå och lägg dig i tid! Du ska inte vara uppe på natten...skärpning!

2010-11-16 @ 19:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0