Siam

Hejsan svejsan! Här har det varit något dött. Nu är det helt plötsligt år 2011 och jag är sjutton år. Kom hem från Canada den 22 december, sov hemma en natt och åkte dagen därpå till underbara Thailand :D  Det var så himla gött! 30 grader varje dag, inga turister förutom oss (vilket resulterar i väldigt intresserade thailändare), himmelsk mat, sol som skiner, i princip egen strand och egen pool!

Vi bodde i Ban Phe, en liten fiskeby två timmar med bil utanför Bangkok. Vi bodde i ett litet område med bommar utanför som vakterna vaktade dygnet runt. Vi körde omkring på en liten moppe med ett flak på vänstra sidan med två bänkar, och ett tak över. Låter halvt efterblivet, men såna körde faktiskt alla thailändare runt i också. Jag och Helene matade tigerbebisar, vi gick på tigershow, delfinshow, jag och Johnny satt på krokodiler, vi red på elefant, matade elefanter, dök bland korallrev, och så sjukt mycket mer. Jag berättar alltihop efter som!


Jag, Johnny & Helene matar en elefant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0