you make me feel like i'm living a Teenage Dream

Tja bloggeeeeeen! Kom precis hem från en joggingtur, say whaaaaaaat. Det var varmt som fan, vad är grejen med att det är typ 35 grader i september?! Funkar inte alls med min naturliga kroppstemperatur som ligger på typ +99.

Nu ska jag i alla fall höppe in i duschen, plocka undan massa kläder som täcker varenda liten yta av min säng för tillfället. Och så ska jag börja med att pluggaaaaaa. Varför ska just jag gå i två skolor samtidigt? Jag är ju typ värsta supergirl som pallar det. Sen så ska jag läsa ut min Harry Potter också, och sen ikväll ska vi gå och fira Emanuels systers dotter Eva som fyller år. Sköjigt. Då får jag träffa lilla gullungen Kaleb också, världens gulligaste unge fo shoo! Jag kallar han Skorpan, för han ser precis ut som en mörkhårig Skorpan Lejonhjärta. Tjarå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0