svarta linjer

Shoobre! Nu är jag hemma hos Peter igen efter att ha vart hos Maria i några dagar. Mamma och Helene har som ni vet åkt hem till Sverige. Och jag är inte det minsta avis!

Igår var jag, Maria och hela hennes familj (utom Katrina som bor och jobbar på Pender) på ett katolskt dop. Det var Emanuel's (Maria's man) syster's son som döptes. Själva dopet var inte sådär jättekul, det stog en präst där fram som babblade så snabbt och med en sån italiensk brytning att jag fattade inte ett ord, och där stog han och babblade i typ en timme. Och så då och då (typ varannan sekund) så skulle man stå upp och sen sätta sig ner, stå upp, sitt ner, stå upp.. Ja. Efter dopet åkte allihopa till en italiensk restaurang och åt och åt och åt och åt.. Herregud, vad mycket mat. Jag var liksom mätt efter andra förrätten.

Imorn är första dagen i skolan. Eller egentligen inte, eftersom att det bara är en timme och på onsdag börjar vanliga lektionerna. Men jag får ju träffa min klass! Awesomeneeeeeess.



Matteo (ljust hår) och Anthony i bubbelpoolen hos Maria, med vanliga poolen bakom



Bella tha dog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0