Prince Poppycock

Hola amigos! Nu ar jag (antligen) hemma hos Maria igen och ska stanna har tills pa sondag eller mandag. Sa himla najs att komma hit igen. Sa, nu ar vi tillbaka till icke-existensen av de svenska bokstaverna!

Har by the way annu inte poppat upp en ny Harry Potter i meine kopf.

Imorse var typ den hemskaste morgonen so far i Canada. Vaknade tio minuter innan bussen skulle ga, och hinner pa nat mirakulost vis till busstationen i tid. Men sa hade bussen varit for tidig, sa det var bara att borja knalla till Newport dar jag byter buss till en annan. Jag hade dock inget ilagg i min sko, vilket jag maste ha nar jag ska ga langt (det ar valdigt langt), plus att vagen dit lutade hela tiden sa efter nan minut kunde jag inte ga langre. Haltade mig fram i ungefar en halvtimma, med tva vaskor som vagde kanske tretton ton var (packning till Maria). Sa kom jag dit, hoppade pa bussen, kommer till skolan och far veta att jag inte behovde komma dit forran om tre timmar. Visade sig namligen att de tva forsta lektionerna var installda for att alla eleverna skulle lyssna pa nat snack om graduation, men eftersom att jag inte kommer att ga ut harifran sa var det ju totalt onodigt. Galet najs assa.

Men da var det ju gott att veta att man har tva asroliga lektioner kvar, namligen juridik och drama! Alskar alla mina amnen, spanska inte sa mycket an men vi har ju inte borjat eftersom att de tva spanskalektioner vi har haft hittills har blivit installda pga graduation-snacket och skolfoto igar. Juridiken var skoj, jag gav lararen nagot att fundera pa, och pa draman kande jag att jag kande mig mer fri i mig sjalv, sa jag kanner att jag pga det har utvecklats, efter bara tre lektioner, som skadespelare. Direkt efter att Maria hamtade mig sa handlade vi potater och hamtade upp Matteo, Luca och Anthony fran deras skola. Sen dess har vi kakat middag, pratat med mamma och kollat pa America's Got Talent. Jag fillar er up pa vad jag har gjort de senaste dagarna imorgon, har varken haft tid eller lust att sitta framfor datorn idag (till skillnad fran nar jag ar hos Peter). Nu ska jag lasa Harry Potter (what else?), skriva dagbok och sooovvvvaaaaa. Om hjarnan tillater, varfor skulle ja i och for sig fa det helt plotsligt efter over en vecka av somnloshet..


Prince Poppycock pa America's Got Talent. Sa wunderbart!


Kommentarer
Postat av: Helene

HAHHAHAHAHHAHAH ååh jag är käääääääär! Prince Poppycock<333333333

2010-09-16 @ 09:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0