ska vi älska så ska vi älska till Buddy Holly

Nä, fy Fabian för ena läsare! Vad är poängen med att gå in här, glutta runt, och bara dra? Det är ju typ som att bajsa utan att torka sig (det här är en sån sak mamma skulle ta bort utan att blinka om hon fick censurera det jag skriver). Ni måste ju för guds skull kommentera! What's the matter with you people?! Svara mig nu på dessa frågor;

1. Vilka är ni, de som inte heter mamma, brorsan, syrran, Carole eller Susanne?
2. Vad är eran favoritmusik?
3. Favoritnamn?
4. Vem väljer ni, Per Gessle eller Taylor Lautner?
5. Vilken tidsepok skulle ni helst vilja leva i?
6. Favoritställen på jorden?
7. Favoritbloggar?
8. Snyggaste killarna på jorden?
9. Röstade du på SD?
Ne skoja, men om ni by any chance gjorde det, så don't bother to kommentera igen, jag vill inte ha ditt flugbajs till åsikter här! 

Kom igen föffan, nu har jag tagit mig tiden att komma på och skriva ner dessa frågor, inte vill vi väl att det ska ha gått to waste? Eller? Vill vi det? Va? Nä, didn't think so. Om 17 mänskor går in på min blogg idag, så vill jag ha minst 17 svar! Svarar du inte så amputerar jag fingrarna på dig (undantag ifall du redan har amputerade fingrar, då behöver du inte skriva).

Om det gör saken lättare, så kan jag svara på frågorna också! (Mest för att det är kul att svara på såna här frågor.)

1. Jag är Rebecka. Hejhej.
2. Allt som är signerat Gessle, och så typ all musik som tillhör Bilen! (Dvs, typ Kent, Markus Krunegård, Adrian Lux, Deadmau5, Snook, 4 Strings osv.)
3. Astrid, Marion, Madicken, Aaron, Benjamin och Birk.
4. Lätt! Gessle, Gessle, Gessle. 
5. Jag skulle vilja leva under medeltiden en kort tid, typ några dagar. Älskar medeltiden! Men annars så skulle nittiotalet eller åttiotalet vara sjukt najs. Oh wait, I did live during the nineties!
6. Stockholm, Skåne, Gotland, Halland, Naxos (ö i Grekland), Edinburgh (Skottland), London, Vancouver.
7. Jag gillar Kenzas, Sanna Dalini's, Fian's osv.
8. Per Gessle (haha, skjut mig!), Johnny Depp, Gustaf Norén (gitarrist/sångare i Mando Diao), och Anthony Kiedis (sångare i Red Hot Chili Peppers).
9. Ne! (Eller.. ?)




Kommentarer
Postat av: Carole

Alltså!! Vad är det där för diskriminering?? Får vi på fråga ett som du nämner inte svara på dessa frågor?? Tänker jag göra ändå!



1. Världens bästa Carole

2. Jag är en riktig "allätare" när det gäller musik! Gillar enstaka låtar som jag fastnar för och lyssnar på 568 gånger varje dag tills jag tröttnar. För tillfället lyssnar vi på musiken från "Camp Rock 2" här hemma....Jag sjunger och Ludde & Alex dansar....Uppvisning på "Camp Rock - Bovägen 29" blir det när du kommer hem :-)

3. Ja dom vet du ju redan sedan mitt förra inlägg.

4. Per Gessle eller Taylor...vem? Har ingen aning om vem det är så honom väljer jag inte, tyvärr väljer jag INTE Gessle heller eftersom jag inte gillar honom alls (Förlåt....)

5. Hippie-tiden

6. Strömsund (pappas ställe i Norrland)

7. Din såklart! Och Vimmelmamman

8. Förutom din morbror då så blir det nog "Mc Dreamy" i "Greys Anatomy" (Patrick Shepard)

9. Jag röstade INTE på SD. MEN...jag håller med om en del saker dom säger (dock inget som betyder att jag är rasist!).

2010-09-21 @ 19:54:06
Postat av: Carole

Tryckfelsnisse var i farten.....Patrick Dempsey heter han.....Shepard är hans namn i serien :-)

2010-09-21 @ 19:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0