just gonna stand there and watch me burn

Tjenare! Kom precis hem fran the PNE, vilket ar en arlig sak de gor pa ett tivoli som heter Playland. Under PNE, tva veckor om aret, sa ar det upptradanden och mer attraktioner och mer spel och det ar en jattestor grej. Vi akte inte pa nagra attraktioner, eftersom att det ar sa mycket folk sa att koerna tar over en timme, istallet ska man ga pa helgerna da vanliga Playland ar oppet till oktober, da det ar mindre folk. For forsta gangen i mitt liv drack jag root beer, jag at en corn dog, fast istallet for corn dog sa var det corn Mars, sa liksom en Mars bar i sant dar gult som ar runt corn dogsen.. Skitkonstigt, men skitgott! Och sa sag ag Cyndi Lauper!!!!!!!!!!!!! Hur ballt ar inte det?! Hon rakade bara upptrada dar, vi gick forbi och Maria pekade pa scenen och sa bara "det ar Cyndi Lauper" som att hon brukar upptrada utanfor deras hus varje dag.

Jag tog massa bilder som ni far se nar jag kommer hem till Peter och kan anvanda min egna dator. Nu ska jag ga och lasa, sholän!

Godnattvisa:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0