jag har inga ord för att vi andas, tänker, känner samma sak

Sjung sånger för mig på radion. Sjung för mig igen, du lät som regn. Sjung sånger för mig om varma gator. Sjung för mig igen, mitt hjärta tyst. Och i mitt land så får man inte va förmer. Det här är Sverige och vi gråter aldrig mer. Det finns inga ord för det på det här jävla språket. Jag har inga ord för att vi andas, tänker, känner samma sak. Sjung en sång utan ord om ljusa nätter. Sjung för mig igen, du lät som snöfall. Jag håller andan med dig för jag vet hur du känner. Sjung om dom gånger vi delade ett liv med en blick. Och i vårt land så får man inte va förmer. Det här är Sverige, snälla gråt när ingen ser. Det finns inga ord för det på det här jävla språket. Jag har inga ord för att vi andas, tänker, känner samma sak. Det är så många här som aldrig sagt nej, och som aldrig kommer få en chans. Så många här som aldrig såg mig. Och jag vet att jag haft tur som få, så många här som ville ha dig. Men vi kände samma sak, vi känner alltid samma sak.


Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

Sv: Hahahaha, what, känner du Nemo? Han är ju assnygg, damn it! :)

2010-09-23 @ 10:04:09
URL: http://lindamariie.blogg.se/
Postat av: Linda-Marie

Sv: Haha, ja, Per uppskattade inte programmet av vad jag förstått, gänget blev ju portade fårn hotellet osv ;) och han har inte uttalat sig speciellt positivt om dem x)

btw, vad gör du i canada? :o<3

2010-09-23 @ 10:05:04
URL: http://lindamariie.blogg.se/
Postat av: Linda-Marie

Sv: Haha, jag ÄLSKAR Marcus Birro, damn, underbar människa! Men Gessle kommer med, jag ska ha en baksida med ;) Haha, ja, jag jobbar på det, flera andra kategorier som inte är helt rätt heller :)

Boken är asbra, köp den :D <3

2010-09-23 @ 10:06:22
URL: http://lindamariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0