indiansommar

Kom precis hem från en "promenad" (snarare typ som en tävling i vem som kan gå snabbast utan att springa) med Maria. Vi gick typ 8900 varv runt spåret medans Anthony hade fotbollsträning.

Idag när jag gick i korridoren helt fridfullt så kom helt plötsligt Blake i min hemklass, som jag aldrig har pratat med förut, fram och gav mig mitt gocard. Jag ba, öh, vad gjorde du med mitt gocard? Men jag hann inte för då var han redan borta. (Gocardet använder man som bibliotekskort och typ till lite andra grejer.)

Och på spanskan så babblade mr Kent på som vanligt, och jag lyssnade inte som vanligt utan satt och hade typ blickkonversation med Hailey på andra sidan klassrummet. Så hörde jag helt plötsligt "...in Swedish, isn't that right, Rebecka?" jag ba "öh...?" och mr Kent ba "pilot inspector, that's pilotinstruktör in Swedish, right?". Jag ba "öhm, yes.." och en kille i klassen ba vände sig om och fråga "are you Russian?" och jag ba "öh, no?". Och sen var det det och mr Kent började babbla om något annat.

Lisa bjöd mig förresten till hennes födelsedagskalas på söndag. Najzzzzzz! Nu ska jag duscha, göra lite historia, skriva dagbok, läsa ut Harry Potter (det här är nu fjärde gången jag ska läsa ut den jädra boken), platta håret och tjugofem andra grejer. See you later alligator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0