escribir

Sitter och försöker få ihop en artikel om Vancouver. Har än så länge skrivit två meningar. Det går bra det här! Måste börja snabba på lite, har massa skolarbete som ska göras. Deadlinen på artikeln är om fem dagar, och Legally Blonde-uppsatsen ska in någon gång nästa vecka, mr Krahn har inte satt exakt dag än. Ska försöka få det här gjort så fort som möjligt, så att jag kan sätta igång och läsa ut den där jädra Harry Potter-boken already, haha! Honestly.. Vill börja på en bok jag fick låna av Maria, The Other Boleyn Girl. Efter det så tycker hon att jag ska läsa en bok om kung Henry (hette han så?). Och så ska jag läsa de fyra återstående böckerna i Harry Potter-serien igen (för sjuttioelfte gången). Ska vänta med att läsa The girl with the dragon tattoo tills jag åker hem, så att jag kan ha den i handbagaget och läsa på planet. Då behöver jag inte försöka och misslyckas med att pula ner den i resväskan.

Nu ska jag skriva klart artikeln! Tjarrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0