and if you want me to be real deep, i'll hook you up with some poetry

                                                             

Svarta
linjer, det är allt jag ser. Svarta linjer, som håller oss två kvar i vår bur. Svarta linjer, det är allt vi har. Svarta linjer, minns du hur det var den där vintern? Svarta linjer, vad du än gör, tänk dig alltid för. En askgrå horisont. Tänk dig för, tänk på vad du gör. Svarta linjer, allt har ett pris, tänk dig alltid för. Som spårljus över stan, kommer våren. Svarta linjer, måste tänka framåt, måste tänka stort. Jag hänger envist kvar, måste bli nånting, måste få nåt gjort. Svarta linjer, vi ljuger som små barn. Slår ifrån oss, svarta linjer. Vita linjer, i en tunnel ser jag ljus. Vita linjer, som ett spikrakt spår mot gud, om man tror på sånt. Vita linjer, dem leder ingenstans. Vita linjer. Vi har en mikroskopisk chans att bli gamla tillsammans.

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

Haha, heeej själsfrände du med! Jag läser din blogg, awesome! :) Haha, jag har inte hunnit fixa i Gessle-kategorin än, startade den för typ en månad sen och har ju haft bloggen i 2,5 år så där saknas massa som ska flyttas till den kategorin med :)

Hahahaha, let's gifta oss alltså! :D

ÅHHHH du måste ha läsa boken! Jag har lärt den tre gånger, haha. Och jag har två Roxette-böcker med, mhm! :D Och massa LP-skivor, och shit, hihi. Nej jag är 91a, är du 93a? Så jag började alltså lyssna på Gessle typ 98 någonting :)<3

2010-09-22 @ 12:44:33
URL: http://lindamariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0