som i en gammal sång

oHoho, vet ni vad man ska göra när man måste plugga men inte vill? Läsa blondinbellas blogg. I don't know about you guys, men jag blir sjukt peppad av att läsa allt hennes obegripliga slödder om entreprenörsskap i Schweiz. Fast sen går det över fem minuter senare, men ändå. (Hahahahahahaaaha.)

Idag på draman skulle min grupp framföra våran pjäs. U.S.C.H. Det gick bra för mig som har pluggat på mina repliker, men de andra två i min grupp drar bara tillbaka allting. På juridiken hade vi vikarie som tydligen inte kunde något om juridik (han visste inte vad mens rea var, d'uuuh). Spanskan var samma visa som varje dag, mr Kent sitter där fram och är konstig och läser på spanska med sin konstiga, släpiga röst med en konstig brittisk dialekt, och då och då säger han något konstigt om Sverige och något konstigt om Ryssland. Jag undrar vad det är för fel på den varelsen. Konstig är han i alla fall. Och förstört bandet Kent lite grann för mig har han också. LAlalsljhs-lDAAÖLLAÖ

Nu sitter jag här och vill plugga juridik (på en fredagskväll klockan halv tio) (men tänker inte plugga juridik, det gör man inte en fredagskväll klockan halv tio) (ska ringa mamma istället) och lyssnar på Veronica Maggio. Ska ha filmkväll med ligan från skolan nån gång, kanske i helgen, förmodligen fredag nästa vecka. Vad har du gjort av dig, för dig, med dig själv? Situationen är så sjuk. Jag och los chicos åt middag hos deras farmor. När jag gick därifrån hem så var det en så sjukt najs temperatur i luften. Var varmt som i Grekland, fast friskt i luften, och ljust ute, inte som Sverige. Fast Sverige är bäst ändå.

Igår var det Terry Fox run i skolan. Alla i Canada springer på Terry Fox day, för att både hedra Terry Fox (som sprang från Canadas västkust till Canadas östkust med ett konstgjort ben och sjuk i cancer. Han dog precis i slutet), och för att samla in pengar till cancerforskning. Terry Fox var härifrån där jag bor, i Port Moody i Vancouver. Sjukt ballt assssssss! Jag gick. Vadå, ska jag vara den enda i hela skolan som springer eller medans alla andra går? "Kolla, där kommer den konstiga svensken som aldrig har druckit root beer förut igen...............".
 

Det går inte att ladda upp bilder. jpÖDLDSLDEMlkjs

Vi kör såhär istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0