och jag var sjutton år, ville inte va den som blev kvar.

Hola amigos! Har precis duschat och sitter och väntar på att klockan ska bli om tjugo minuter så att jag kan ringa mamma. Lunchen idag var den roligaste lunchen hittills med matkrig och hela alltet. Clementiner, fiskkex, bönor och juicepaket flög över hela korridoren. Själv fann man ju en bit clementinskal i håret på bussen hem. Spelade in en video av galenskaperna, ska ba komma på hur man lägger upp den här också.

På draman skrattade jag satt jag till slut grät. Den roligaste tjejen i skolan, Courtney, och den roligaste killen i skolan, Benjamin, skulle spela upp deras pjäs. Jag dör alltid av garv av de två mänskorna, och när de ska göra en superseriös pjäs tillsammans med Ben's överdrivna rörelser som han gör automatiskt för att han dansar, och Courtney's överdrivna rörelser som hon gör automatiskt bara för att hon gör allt överdrivet. Jag sitter och garvar åt det nu, let's just say, och hur många timmar har det varit sen dess nu? Sex och en halv.

Förresten.. fick en smärre chock när jag gick in här i garaget förut. Att ha gått från att ha typ, let's say, hm, ungefär noll kommentarer per dag, till att helt plötsligt ha sju nya kommentarer på en dag?! (Att typ alla är från min mamma kan vi låtsas om att det inte är sant..............................)


Peter och Hannah övar på vår pjäs


Megan och Ariana garvar på sig


Jesse tar skydd bakom en stor spegel (undrar varför den är där anyways), Jackson står och ser allmänt retarded ut med tanke på att det är typ en stor krigszon rakt framför näsan på honom, och Jenny tror att hon är en hund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0