twisted but i must insist it's time to get on top of this

Imorse vaknade jag igen av att Misty the cat satt och stirrade på mig en centimeter från mitt ansikte. Mamma kom in och sa att Anders hade vart inne i mitt rum och garvat åt katten, och så hade tydligen Peter vart uppe och jagat möss inatt.

Sedan var det en liten sak som hände inatt. Mamma var den enda som hörde det (förutom Peter och Theresa som var inblandade). När jag precis hade gått upp till Connor's rum för att sova, och Anders, Helene, Connor och Lena satt och kollade på tv, så kom Peter ut ur hans sovrum och skrek åt dem andra att dem skulle gå och lägga sig. Imorse fick vi höra att en björn hade blivit påkörd precis utanför huset. Så Peter och Theresa hade gått ut och Peter ringde polisen som kom. Björnen hade såklart blivit skadad och så sköt dem björnen vid sex imorse. Mamma var den enda som hörde skotten.

Eh. Ja. Fullt normalt.

Jag har by the way fortfarande inte hittat min usb-sladd och misstänker att den kan vara kvar hemma. Isåfall ska mamma posta den hit so no worries.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0