knock on wood we all stay good 'cause we all live in Hollywood

Första dagen i Canada, screw Sverige alltså, jag åker aldrig tillbaka! Helt sjuk jetlag, har ont i huvudet och hela ansiktet. Idag vaknade jag först av att Misty the cat satt på mitt ansikte, gick sen upp och ritade med Lena. Sedan åkte alla utom Connor till Lynn Canyon Suspension Bridge, en mindre variant (men lika hög) av Capilano Suspension Bridge. Var inte läskigt alls, det tyckte dock mamma och Helene. Åkte sen hem, de vuxna handlade och jag, Helene, Connor, Lena och Anders satt ute och spelade kort och åt isglass.

För er som inte vet; jag bor hos min mammas kusin Peter och hans familj (frun Theresa och barnen Anders, Connor och Lena). Min mamma och min syster Helene är här i två veckor.

Har inte hittat min usb-sladd än så, men har lite bilder från Lynn Canyon som jag ska lägga upp sen.

Capilano Suspension Bridge

Kommentarer
Postat av: Carole

Hej!



Vad härligt att du verkar trivas, du kommer få det superbra där. Hälsa allihopa från oss.

Kram Carole

2010-08-21 @ 12:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0